Lähetysvahvistuksessasi on seurantanumero, jonka avulla voit milloin tahansa tarkistaa tilauksesi tilan verkossa. Vaihtoehtoisesti voit tarkastella lähe...
Jotta voimme lähettää tilauksesi mahdollisimman nopeasti, saatamme jakaa sen useampaan pakettiin. Kun olet tehnyt ostoksen, saat tilausvahvistuksen sähköp...
Jos toimittamamme tuote on vahingoittunut tai huonokuntoinen, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit luonnollisesti palauttaa käyttämättömän tuotte...
Tarkista ennen yhteydenottoa, ettet ole saanut osatoimitusta. Joissakin tapauksissa tilauksesi jaetaan kahteen pakettiin. On parasta tarkistaa paketin mukan...
Kun tilauksesi on lähetetty, saat meiltä automaattisesti lähetysvahvistuksen, joka sisältää myös linkin, jonka avulla voit seurata pakettisi toimitusta. Lä...
Arvioitu toimitusaika näkyy kunkin tuotteen sivulla. Se muodostuu varastojemme käsittelyajasta ja kuljetuspalveluntarjoajiemme toimitusajasta. Jos tarvits...
Olemme hyvin pahoillamme tästä, yritämme aina toimittaa virheettömän tilauksen. Ota tässä tapauksessa yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme. Jotta voimme var...
Olemme ottaneet kuljetusvakuutuksen jokaiselle logistiikkakeskuksestamme lähtevälle tilaukselle. Me katamme kustannukset - sinun ei tarvitse maksaa mitään. ...
Lähetykset toimitetaan postinumeron perusteella lähimpään noutopisteeseen. Lähetys saatetaan toimittaa kauemmaksi mikäli lähemmät noutopisteet ovat täynnä. ...
Ei, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa jälkikäteen.