Pyöräkauppa netissä
Onko teillä kysymyksiä koskien tilaustanne? Klikkaa tästä!

Toimitus

Voinko nähdä, missä tilaukseni on tällä hetkellä?
Lähetysvahvistuksessasi on seurantanumero, jonka avulla voit milloin tahansa tarkistaa tilauksesi tilan verkossa. Vaihtoehtoisesti voit tarkastella lähe...
Miksi olen saanut osittaisen toimituksen?
Jotta voimme lähettää tilauksesi mahdollisimman nopeasti, saatamme jakaa sen useampaan pakettiin.  Kun olet tehnyt ostoksen, saat tilausvahvistuksen sähköp...
Mitä voin tehdä, jos saan vahingoittuneen tuotteen?
Jos toimittamamme tuote on vahingoittunut tai huonokuntoinen, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit luonnollisesti palauttaa käyttämättömän tuotte...
Yksi tuote puuttui!
Tarkista ennen yhteydenottoa, ettet ole saanut osatoimitusta. Joissakin tapauksissa tilauksesi jaetaan kahteen pakettiin. On parasta tarkistaa paketin mukan...
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Kun tilauksesi on lähetetty, saat meiltä automaattisesti lähetysvahvistuksen, joka sisältää myös linkin, jonka avulla voit seurata pakettisi toimitusta. Lä...
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Arvioitu toimitusaika näkyy kunkin tuotteen sivulla.  Se muodostuu varastojemme käsittelyajasta ja kuljetuspalveluntarjoajiemme toimitusajasta. Jos tarvits...
Mitä voin tehdä, jos saan väärän tuotteen?
Olemme hyvin pahoillamme tästä, yritämme aina toimittaa virheettömän tilauksen. Ota tässä tapauksessa yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme. Jotta voimme var...
Onko pakettini vakuutettu?
Olemme ottaneet kuljetusvakuutuksen jokaiselle logistiikkakeskuksestamme lähtevälle tilaukselle. Me katamme kustannukset - sinun ei tarvitse maksaa mitään. ...
Minne toimitus toimitetaan?
Lähetykset toimitetaan postinumeron perusteella lähimpään noutopisteeseen. Lähetys saatetaan toimittaa kauemmaksi mikäli lähemmät noutopisteet ovat täynnä. ...
Voiko toimitusosoitetta vielä muuttaa lähetyksen jälkeen?
Ei, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa jälkikäteen.